1/25/2013

I'm not stronger than you, so stop blaming me.

Nyt ei olo kyllä tunnu kovin vahvalta.
Viikon väsymys, juoksu, ravaaminen paikasta toiseen ja valvominen painaa päälle. Siksi ei oo mua täällä blogin puolella paljo näkyny.
Muutettiin siis tänään lopullisesti, sit enää vanhan talon siivous, jonka äiti onneksi hoitaa, ja toivottavasti saa apua kaverilta ja mummolta.
Nyt on kaikki kamat täällä huoneessa, enää 5säkillistä vaatteita laittamatta kaappiin, turhat tavarat odottaa laatikossa myymistä ja taulut ja peilit ei oo vielä seinällä, mutta muuten alkaa olla valmista.
Nyt istun sängyllä vieressäni milka caramel suklaalevy ja iso pussi sipsejä. Näin vietetään parasta perjantai-iltaa♥ Mutta nyt laitan joitakin niistä Emman ottamista tanssikuvista, en tietenkään taas laittanu niitä joissa näkyy muut kuin minä. Mutta suurkiitos Emmalle ! (:









♥: Henna

6 kommenttia:

  1. Minnepäi muutitte? (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olis kiva kun lukis nimi kommenteissa, vinkvink, mutta ihan parin kilsan päähän (--:

      Poista
  2. Ihania kuvia <3
    nimimerkillä -kateellinen :D

    VastaaPoista
  3. Apua, musta tuntuu, että te muutitte ihan vasta siihen taloon, mistä äsken muutitte pois. :--D
    Itehän oon asunu melkei koko elämäni tässä samassa talossa, oon vaan kerran muuttanu rivitalosta tänne ja olin sillon ehkä jotain 1-vuotias..? :D
    Musta tuntuis nii oudolta muuttaa pois tästä talosta, ja emmä tiiä mulla kai tulis jotenki ihan kauhia ikävä tätä talua, vaikka toisaalta toivon aika usiastiki, että muutettais johonki isompaan ja kivempaan taloon. (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. aa, monista varmaan tuntuu oudolta, mutta mä oon tosiaanki jo tottunu tähän muutteluun. (: Asuttiin vuosi tuossa talossa, samoin edellisessä. Ollaan mun elämän aikana asuttu myös joensuussa, ja kun olin vauva, uudessakaupungissa. Tästä ei todennäköisesti muutella ainakaan pitkään aikaan, mutta ei koskaan voi olla varma ni en mee sanomaan.. :-D

      Poista