2/10/2013

whiiisorisori oikeesti.

Tässä on nyt ollu taukoo postailusta, viimeksi kuulumisia kauankauan sitten. Tämä johtuu aikalailla teidän postaustoiveista, joita oon koittanu toteuttaa, malttakaa (;
Ollaan saatu reeneistä kunto-ohjelmat, joka päivälle jotaki + harkat paitsi sunnuntaina. Lisäksi jotku ravitsemussuositukset, mikä tarkottaa ei karkille.. huii ei varmaa onnistu multa. Koitan ens viikolla siis ihan oikeesti !!
Kerronpa nyt vaikka perjantaista eteenpäi ku muuta en muista. Perjantaina akro 1h ja lisäreeni 1h. Sitten Sallleropallero tuli meille yöksi ja joo, oli hyberhauskaa, jaruoka tietty hyvää. Youtubeki on niii mahtava paikka että.. en kerro.(;
Lauantaina nukuttii puol yhtee, sit salen äiti soitti että se on tulossa hakemaan. Tuli vähä kiire.
Sit kävin kylillä ja isomummolla, sit Ella tuli meille kylään. Päädyttiin sit niille ja olin yötä.

Tänään olin ellalla, ajeltiin moottorikelkalla whiii ja tehtiin kaikkee, ella oli kivaa ! Sit mentiin marketeille, kumpiki löysi jotai, mä nimitttäin haaveilemani ihanuuskengät♥ Käytiin subissa ja tultiin meille. Sit oon yrittäny korjata mun konetta ja tehny läksyi.
On ollu pitkästä aikaa ihan huisin hauska viikonloppu, kiitti sallalle ja ellalle !
Nyt jotai randomeita mitä löysin kolmen kameran uumenista tältä viikolta, järkkärikin sattui olemaan koulussa tuntemattomien käsissä...
 Unelmat ^^

 voihöpö sun kans :-D
 Juusale oot ihana♥
Ja Kynsihaaste, päivä 2: oranssi.'


Sorii surkeet kuvat ja -kynnet, ei oo enää ku tein jo seuraavan päivän (;

Eips mulla muuta, koitan toteutella haasteita ja pitää karkkilakon, reenata ja opiskella, sekä kaikkea muuta. Terkkui muumilaaksosta, toivottavasti teilläki oli hauska viikonloppu ! Postausehdotuksia otetaan vastaan(;
♥: Henna.


2 kommenttia: