3/30/2013

Don't stress, don't cry. Give me a call, I'm waiting.




 uusi - vanha
Ei ole hirveen paljo eroa mutta nuo on kumpikin ihania (:
Ostin tuon lumenen torstaina prismasta.






Nää sun kuvat ei lopu koskaa ;--D





hirvikolari

Perjantaina sale oli meillä yötä pitkästä aikaa !!
Ja juu eilen olin tosiaan Annulilla kuten kuvista huomaa(;
Tänään oon syöny vähä lisää suklaata omnom♥ ja lakkaillu kolmet pieleen menneet rainbow/pääsiäiskynnet haasteen mukaan, niistä myöhemmin. 
Huomenna Dora pääsee Misti -koiran luokse kyläilemään, toivottavasti on hyvä ilma(:

- Henna -



8 kommenttia:

  1. miten ootte nyt tyyliin annulin kaa bff , ku ennnen ette ollu?o; annuli vaihtanu vissiin seuraa..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ... kommentoi ano. voi teitä raukkoja.

      Annuli oli mun paras kaveri 5-6 luokalla sinä kaikkitietäväinen, ja ollaan kai me siitä asti kavereita oltu, mikä vika ?

      Poista
    2. :DDd mä ja henna ollaan kyl aina oltu tosi hyvii kavereita. ehkä välillä ollu kausii ettei oo nähty vapaa-aikana mut ei meidä ystävyys oo koskaa mihikää hävinny.
      ja kuinka niin oon vaihtanu seuraa ? mulla on paljon ystäviä ja tavallaan eri "kaveriporukoita" koska kaikki mun kaverit ei oo keskenään ystävii ja ei tarvikkaan. aina ei voi olla kaikki en kaa yhtä aikaa ni jos oon välilä eri kaverin kaa ni sittekö oon vaihtanu seuraa. seleeevä

      Poista
    3. voiannu oot ihana ja ihan oikeessa :D jotku ei vaa tajuu, rajoittunu sosiaalielämä.

      Poista
  2. vitsi tää sun blogis on kyl aivan ihana<3 ja tykkään kans sikana sun tyylistäs! :)

    fashionsituation.blogspot.com <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos !
      Tosi kiva saada tämmösiä kommentteja(:

      Poista
  3. Henna, blogisi on aivan ,kun minun nuoreedesta ja todellista aitoa elämään kuuluvaa , iloineen ja suruineen! Ystävyyskin voi olla väliin katkolla, mutta se on ajatuksissa, sanontahan onki, tosi ystävyys ei häviä mihinkään , vaan paranee vanhetessaan! Toivottavasti kesällä kerkiät tänne päin, minä ootan sitä reissua, huh, sehän on jo reilun viikon päästä! Pääsiäisen on takana ja aamulla ahertamaan;D Halitukset! t: MARJA

    VastaaPoista