4/28/2013

Aika juoksee mut mä juoksen peräs.

Anteeksi taas kerran kun en ole kirjoitellut ! 
Kaikilla varmaan vähän stressaa tää kevät, joillakin kirjoitukset, joillakin haut ja kaikilla on jotain mukavaa ja vähemmän mukavaa tapahtumassa. Niin myös minulla. 
Muuttosuunnitelmat, pääsenkö kouluun vai en, työpaikan etsintä, kokeet, arvosanat.. tulevaisuus. Se stressaa. Koitan nyt kuitenkin elää tässä hetkessä ja katsoa mitä tulee eteen(: 
Perjantaina käytiin viivin ja ilonan kans reenaamassa yu -tilassa, ja jännitettiin pääsykokeita, ketkä meidän ryhmään pääsee. Sitten istuin koneella ja luin koko yön uutisia justinin keikalta :-D
Lauantaina kävin seppälässä ja sitten käytiin kavereiden kaa subissa ja katsottiin kaunaa, hyihyihyi ! 
Tänään menen Emmin ja Mistin luokse Doran kans kyläilemään (: Sitten illalla läksyjä, esitelmiä ja kokeita..
Ens viikolle koitan saada varattuu kampaamoajan, saa nähdä mitä mun hiuksille käy..








 Seppälässä oli puoleen hintaan (: 

ps. haluisin värjätä tummanruskeeks hiukset, mut porukat on sitä vastaan, joten mitä sanotte, kummat sopis mulle paremmin: blondit vai vaaleenruskeet ? (::

♥: Henna

2 kommenttia:

  1. Voitko tehdä kuva-postauksen sun venyttely rutiineista? ;)

    Mää en tiedä oiken kummat sulle käy kun mulla on blodit ja talvella ne tummenee ja kesällä vaalenee ja olen perehtynyt pohjahiuksien värjäyksiin! :)

    p.s. kannattaa aina koittaa uutta hiusväriä, eikö ne kasva ajan myötä pois ja tule oma hiusväri uudelleen? !:)

    VastaaPoista
  2. Juuu semmoista on juurikin tekeillä, osan kuvista olen jo ottanut, loput otan varmaan tämän viikon aikana niin loppuviikosta varmaan tulee ! (:
    Itse olen vain kerran vaalentanut hiuksia, haluaisin pähkinänruskeat mutta kun porukat ei tykkää.. pitää katsoa miten käy (;
    Kiitos kommentista !

    VastaaPoista