11/09/2013

THRU MY PHONE

late morning
maailman hienoin halloween kakku by: mä ja vake
...olin vaa se maistelija enimmäksee 
  
new makeups :3 
saapi käyä kyselee 8) 
 
@Oulu ja coffee house ♥ 
 
jep oli tylsää..
hiukset ennen ja jälkeen koulumatkan . . . . . 
ootd ja uus neuleki näkyy täs(: 
menos reenaaxD 
 
reippaana kouluuun..
pelastanu niii monet koulupäivät♥ kahvikone my love now and forever :* 
onse kiva ku lähtee lenkille ja tajuu et on eksyksissä mut sit kattoo oikeelle ni näkee tän... 
ja vasemmalle ni tän(:(:(:
 
Tämmöstä, osa jo vanhoja juttuja jakyllä, kuvat on surkeelaatusia mutta sillä tulee otettuu nii paljo enemmä kuvii ku kameral..
Nyt oon mummolassa Pielavedellä, huomenna takas kotii ja sit pitäs alottaaki se kokeisiin lukeminen taas kerran...huhhuhhuh.. onneks vaa neljät kokeet(:
Koitan elvyttää tän mun blogin, mut se on vähä vaikeeta ku ei voi kuvata (pimeys) ja vaikka lukijapalkissa lukee 61 lukijaa ni oikeesti niitä ei oo yhtää, sillä vaihdoin  sillon mun blogin osotetta ja ilmeisesti kukaan ei enää näe mun uusia postauksia... sille ei kuitenkaa mahda mitää, koska en aio vaihtaa takasi vanhaan osotteeseen ;D ei kai se auta ku kirjottaa blogille jossa ei ole lukijoita..
Mutta nyt jatkan prinsessapäiväkirjojen katsomista, ollut ikävä tuota leffaa :3
Hyvää Isäinpäivää kaikille !
 
♥: Henna

2 kommenttia: