1/07/2014

CHRISTMAS PART. 1 !



christmas nails



lillasyster :3



...kunnon jouluruokaa





kyllä, siskoni osaa edustaa. :*











tajusin vasta tossa vaiheessa kui ikävä mullon ollu tota höppänää ♥

oon iiihan in lööv mun siskon kenkii 8)


kyllä, koitin iskän luistimia ekaan kertaa varmaa yli kahteen vuoteen ! ...en ees tienny et mua oli salakuvattu.. enkä oikee pysyny pystyssäkää :'D






okeiokeiokei mistä alotetaa ? no varmaa tän postauksen aiheesta eli joulusta ! vähä myöhäs mut eise haittaa (;
elikkä aaatoksi menin ouluun jonne koko perhe sit tuli, vietetttii normi jouluu, syötii, ulkoiltii, katottii telkkaria ja vietettiin aikaa yhdessä. lahjoja unohtamatta (; teen useamman osan tuosta reissusta just tän kuvamäärän takia !

Tällä hetkellä mulle kuuluu kiireistä, stressaavaa, nälkäistä ja flunssaista, mutta muuten ihan hyvää :'D mulla on täl hetkel paljo huonoi paljo hyvii asioita menossa. isoja muutoksia kuitenki !
ps. hiuksissa tapahtui uutenavuotena hieman muutoksia (;

ois kiva tehä semmonen niinku monissa blogeissa että kerrotaan viime vuodesta 2013 erilaisten kysymysten avulla, joten nyt heitän teille haasteen: tämä viikko aikaa keksiä mahdollisimman paljon kysymyksiä, jotta tämä postaus toteutuisi !(: lisään liitän tietenkin kuvia, mutta laitelkaapa niitä kysymyksiä vuodesta 2013 tulemaan !! (:

nyt taidan mennä nukkumaan, kello on jo paljo ja huomenna ihan hirveen kiireinen päivä luvassa... hyvät yöt kaikille ! (:

♥: Henna

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti