8/08/2014

MÄ TUNSIN MUSIIKIN JA ILMASSA HEILUTIN SYTKÄRII













taivas ja mä viidelt aamul ^^



postauksettomuuteni johtuu mm. sallan vierailusta, siitä et olin sairaana pari päivää ja sit pari yötä pielavedellä.  lupaan hyvittää tämän ! :'D joillakin vähemmän onnekkailla on jo koulutkin alkanut, itselläni vasta ensi tiistaina, onneksi. mutta ei se kouluunmeno enää tässä vaiheessa niin epämiellyttävältä ajatukselta tunnu; oon kääntäny mun ihan ylösalaisin olleita unirytmejäki jo ihan kiitettävästi :-D
mummolassa enimmäksee löhöilin sohvalla ja reenasin akrobatiaa ja tanssin takapihalla naapureiden iloksi haha :-D muuten oon vaan jilliny tääl kotona ja viettäny mahollisimman paljo aikaa kullan kans, sit ku koulut ja kaikki reenit sunmuut alkaa ni sitä aikaa onkin paljo vähemmän. 
nyt taidan lähtee ottaa aurinkoo ja uimaan, vaikka yksin jos ei kukaa lähde mukaan, nauttikaahan tekin vikasta lomaviikonlopusta !! 

♥: Henna

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti