9/30/2013

HELLO OCTOBER




mä en oo valmis. en todellakaan. talveen siis.
ekat lumet/loskat on sadellu jo, ei onneksi vielä maahan asti, mutta kuitenkin. 
Talvivaatteita ei paljoa kaapissa näy, takkipipokengätlapaset vähä kaikki puuttuu. 
Tänään oisin menny shoppailee matkukseen, mutta en kerennyt... varmaan viimestään perjantaina sinne suuntaan. 

Olen edelleenkin huono bloggaaja, eikä postausaiheita tunnu löytyvän.
Oon ravannu neljä kertaa optikoilla, on tuo piilareiden hommaaminen vaikeeta.. enää yks kerta eessä, huh. Sitten viikonlopun löhöilin mummolassa tuossa pielavedellä, eilen kotiuduin täpötäydellä ja ahdistavalla bussilla, puolitoistatuntinen tuntui ikuisuudelta.

Tänään kävin semmosen tunnin koulussa, saatiin pari koetta (äi 8,5 ja hi 7+)
Ihan tyytyväinen oon koska kuitenkin arvostelu tosi erilainen ku yläasteella tottunu, mutta paremminki ois voinu mennä. En vaan keksiny enää mitää kirjjotettavaa antiikin orjista, en tajua miten aihetta ois voinu laajentaa :'D mutta näin tälläkertaa.

Tänään päivä on menny dance momsien seurassa ( tälle päivälle kuudes jakso putkeen menossa), konettaen ja syöden, huomenna alkaakin normaali arkirutiini (kakkosjakso on kyllä nii löysä ettei sitä oikeen normaaliksi voi laskea..) mutta enää alle 2viikkoa upeeseen syyyslomaan ja kohta synttäritki tulee, eniten ootan kavereiden ja perheen näkemistä pitkästä aikaa !

Oon myös tässä kuukauden aikana ostanu ja saanu vähä kaikkee, laitan tähän pari kuvaa niistäki sit(:









 Laukku Seppälä (-50%) 20e
 nää on seppälästä, hmltä ja tutuilta :-D

 Pikkusisko täyttää ...8w? kait. huhhuh !! jos näin on niin tyttöhän on kasvanu isoksi jo ! aika menee tosi nopsaan :/
uus jakso alkaa huomenna, siihen mä oon valmis !!(:

♥: Henna

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti