9/25/2013

i wish i could stop time.


Olen hyvinhyvin huono bloggaaja, tiedän sen.
jokaisessa blogissa on tuo sama valitusvirsi, nyt se rantautuu sitte tännekin. 
Voi niitä vanhoja hyviä aikoja kun postailin joka päivä, muttanyt... lukio.
Lukio vie mun elämästä ihan hirveen suuren osan, parhaimpina päivinä ku on koulua kaheksasta neljään, tuun kotii, teen läksyjä kaheksaa-yheksään asti, käyn suihkussa ja sit mä kaadun sänkyyn joko lehden tai koneen kanssa, en mä enää jaksa ajatella ollenkaa. Sit tajuun et hei, entä blogi.... mutta en oo voinu kirjotella koska ei oo kuvia, koska ei oo aikaa ottaa kuvia, eikä oo aiheita mitä kuvailla.
Nyt on ollu koeviikko, eli vielä kiireisempää !
Perjantaina oli eka koe, äikkää ja.... noh, en osaa yhtää sanoa mistää kokeesta miten on menny.
Maanantaina oli historia, tiistaina matikka, tänään kemia ja huomenna eka päivä millon ei oo koetta. huomenna käyn vaan ruotsin pohjatunnilla ja sitten kotiin lukemaan, ja pääsen reeneihinki jesjes.
Perjantaina käyn tekee ruotsin kokeen ja sit se on ohi. tää hirveehirvee koettelemus nimeltä koeviikko on ohi ja pääsen tuhlaa kuukausirahoja (...vanulappuja, topspuikkoja, lakkaa, shampoota, hammasharja, meikkivoide...) en omista vielä talvitakkiakaan vaikka täällä sato tänää jo räntää... o.o mutta siis joo mun shoppailut menee taas kaikkeen ns. pakolliseen, mutta on se sekin ! (: Varmaan matkukseen suuntaan perjantaina.. ja ainiin, jo neljännen kerran optikolle..... -.- ei enää jaksais ravata siellä xd
Tänään tosiaan pääsin jo puol 12, kun olin ssaanut kokeen tehtyä. Sit se tärkee juttu mitä tehään aina sinä päivänä ku lunta sataa eka kerran: siivotaan vaatekaappi


TERVETULOO NEULEPAIDAT


PITKÄHIHASEET


JA NEULETAKIT

tänään oonki sit istunu kaks villapaitaa ja villasukat päällä x)
Niin ja kävinhän mä viikonloppuna lukemisen välissä kattomassa pari jäkispeliä ja juhlittiin synttäreitäki välissä




mutta nyt on vuodatettu kaikesta mahollisesta ja tiiätte varmaa kaiken mitä mulle kuuluu tällä hetkellä.

instaaa ja askia päivittelen edelleen, seon _hieman_ nopeampaa kuin blogi :-D mut löytää kummastaki nimellä henn_aa 

Hyvää loppuviikkoo kaikille, tsemppiä vikoihin kokeisiin !
♥: Henna

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti