10/22/2013

DON'T LET THIS GO TO YOUR HEAD, BUT YOU'RE THE BEST I'VE EVER HAD





















Tässäpä kuvia reissulta minkä tein syyslomalla, en kuvaillu oikeestaan tämän enempää..
Kuopiosta Ouluun, siellä äidille yöks ja hengailua sisarusten kaa yks yö, sit seuraava päivä annulin kaa, sit annulin kaa äitille yöksi, sitten annulille yöksi ja sit ksdlkal eiku en enää muistakkaa et missä oon ollu millonki yötä hupss... mut tutustuin uusiin tyyppeihin, kävin keskustassa ja rajiksessa ja toppilassa jajaja kattoo jäkisottelun. sit sunnuntaina kuusamoon ja olin kotona joka yö, mut päivät olin kavereiden kaa ja koululla, illat vanhoissa reeneissä. oli tosi ihanaa nähä kaikkia rakkaita ja tuttuja kasvoja joka päivä♥ 
sit keskiviikkona oli tarkotus mennä iltabussilla ouluun mutta minä reippaana missasin sen bussin ni menin sit seuraavana aamuna... hups. 
Oulussa näin veeraa piiitkästäaikaa♥ ja tätiä ja porukoitaki vilaukselta. perjantaina junalla ouluun, mun tuurilla sattu just se vrrän ongelmakriisitilanne sillon ku menin ostaa lippua.. noh, onneksi olin aikasessa ku sain jonottaa kaks tuntia. Sit ku tulin tänne ni ihana vastaanotto, pojat oli tehny kakun ja kortit ja lahjan ja sain niiltä onnittelulaulunki 8)
sit viikonloppu meniki nopeeta hallilla kattomassa poikien pelejä, ja nyt ollaan palattu normiarkeen.
Kouluun pitäis panostaa -yep ainou- mutta ei jaksais nyt... aljkslaö
tänään kävin vähä shopetishoppaamassa mut siitä myöhemmin !!
Taidanpas lähtee tekee matikan läksyjä ~

♥: Henna

ps. lisää reissukuvia yms instassa nimimerkillä henn_aa ja sama nimim. askissa. saa seurata ja kysellä jnee. Puhelinkuvia tulossa myös blogiin jos kiinnostusta ?(:


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti