10/22/2013

CHALLENGE


Haasteen tarkoituksena on haastaa uusia blogeja, joissa on alle 300 lukijaa ja antaa blogille näkyvyyttä
1. Jokaisen haastetun tulee kertoa itsestään 11 faktaa.
2. Pitää myös vastata haastajan 11 kysymykseen.
3. Haastetun pitää keksiä 11 uutta kysymystä haastetuille.
4. Pitää haastaa 11 bloggaajaa, joilla on alle 300 lukijaa.
5. Haasteessa tulee lukea, kuka sinut on haastanut ja kertoa se haastatuille.
6. Eikä saa haastaa sitä, joka sinut haastoi.


1. Oon asunu nyt Kuopiossa 2 kuukautta ja 16 päivää
2. Mulla on ihan hirvee ikävä kunnon reenaamista ja tässä suunnittelenkin uusien harrastusten alottamista
3. Harmittaa ku en kerenny nähä syyslomalla kaikkia ketä oisin halunnu, muuten oli kokonaisuudessaan ihan mahtava loma
4. Oon tällä hetkellä pettyny aika moneen asiaan mun elämässä ja tuntuu, että niitä huonoja päiviä on ollu nyt ihan liikaa
5. Oon hirveen innostunu jääkiekosta(sen seuraamisesta..) !
6. Haluisin värjätä hiukset bruneiksi mutten tiiä uskallanko
7. Kuuntelen tällä hetkellä Aviciin Hey Brotheria (upee kappale!)
8. Oon ihan liian laiska aikalailla kaiken suhteen (koulu, liikunta, tanssi, lukeminen ymsymsyms..) motivaatiot hukassa
9. En jaksa yhtään talvea koska eioo viel kaikki talvivaatteet hommattuna, pyörä on rikki, on liukasta ja kylmää.. arrgh
10. Oon pettyny joihinki ihmisiin just tällä hetkellä, joitaki mullaon taas hirvee ikävä
11. Toivon ettei tästä postauksesta tulis nyt hirveen negatiivinen XD


haastajan 11 kysymystä

1. Mikä on sellainen yksi asia, joka saa sinut joka päivä hymyilemään?
- mut saa hymyilemään ku joku laittaa jonku piristävän, ihanan viestin, tai sanoo jotai mikä saa mut hyvälle tuulelle♥ mut jos puhutaan ihan jokapäiväisestä niin askljs en osaa just nyt sanoo sori
2. Parhain muistosi viime vuodelta?
-jos tarkottaa tätä menossa olevaa vuotta niin Lontoon reissu oli kaikkein ikimuistosin, jos vuosi 2012 niin varmaan kisat ja ripari yms..
3. Kuinka pitkään olet tuntenut parhaan ystäväsi?
-Annuli ja Veera on mun parhaat kaverit ja tulee aina olemaanki♥ Annulin oon tuntenu vitosluokalta asti kunnolla, vaikka ollaan joo sitä ennenki tavattu mutta siitä ei paljoo muistikuvia.. Veeran oon tuntenu itseasiassaaa... hmm kohta kaks vuotta? ei olla nähty montaa kertaa mutta joidenki kaa vaa synkkaa alusta asti, ei sille mitään mahda♥
4. Kuvaile täydellinen päivä
- Herään aamulla hyvin nukutun yön jälkeen ja huomaan et joku rakas kaveri on vieressä, hyvää aamupalaa sängyssä löhöillen ja katsellen telkkaria, sitten laittauduttais, lähdettäis keskustaan shoppailee ja käytäis syömässä, näkisin kavereita ja mentäis vaik lefffaan porukalla, illalla jotai kivaa ohjelmaa ja sit kivalla porukalla leffaa ja herkuttelua ihan rauhassa ilman pelkoa seuraavan aamun herätyksestä
5. Jos saisit valita ihan minkä maan tahansa minne muuttaisit, mikä maa se olisi?
-hmm mä tykkään kyl suomesta, vielä ainakaa ei oo mitää hinkua pois täältä. Mut rakastan brittiaksenttia, ni Englanti ois varmaa sit yks vaihtoehto... kans joku lähimaa, ruotsi esim ois hyvä vaihtoehto.
6. Onko sinulla idolia, kuka/ketkä ja miksi?
-Mulla on liikaa idoleita... Justin ~Jumala, Isac ~Ihana, Selena ~Upea, Maddie Z. ~En vaan käsitä kuin lahjakas ihminen voi olla, Sophia L ja miljoonat muut, ja kai robenki voi laskee ;)
7. Millaisia tulevaisuuden suunnitelmia sinulla on?
- Punanen tupa ja perunamaa.. eivaa, koitan selvitä ehjin nahoin lukiosta, löytää mulle oikeen harrastuksen, keksii mun paikan maailmasta-kyllä, kliseistä mutta totta, en oo nyt tyytyväinen mun elämään ja koitan parhaillaan selvittää mitä haluun, keksii sen mulle oikeen ammatin, opiskella hieman lisää, sit joskus naimisiin ja perhe, sit löytää se kaupunki missä haluun elää loppuelämäni, kiva asunto sieltä ja sisustaa ja tehä siitä just niin mun näkönen, joku ihana koira, ja elää elämäni loppuun asti onnellisena. amen.
8. Millaisia tavotteita sinulla on bloggaamisen suhteen?
- Mun blogi on ihan sekasi, siis kukaan lukija ei ilmeisesti näe uusia postauksiani osoitteenmuutoksen vuoksi, lukijaksi voi liittyä uudestaan oikealla olevasta napista!! Tässä parin viikon aikana uus banneri, sit sais nää rästissä olevat postaukset tehtyä, ja nyt lähin tavoite on 100 lukijaa,sillon lupaan järkätä jonku kivan arvonnan tms !(:
9. Oudoin tapasi?
- Noööö mä en oikeestaa tiiä mitää semmosta tapaa.. kysykää joltai kaverilta 8)
10. Mitä sarjoja seuraat tv:stä?
- Tällä hetkellä en telkkarista varmaa mitää mut Dance Moms, Abbys ultimate Dance compatition, Carrien päiväkirjat, ymsyms ni seuraan netistä
11. Pidätkö syksystä? miksi?
-Tavallaan joo mut tavallaan en... en tykkää kylmästä yhtää, mut allkusyksy on ihan kivaa ku jaksaa tehä kaikkee ja on motivaatiota mut sit lumentulon aikaa mulla tulee semmone ''masennus' tyylinen kausi millon tarviin paljo juttuseuraa ja semmosta tukee, taisit joku päivä haluun vaa lukittautuu nurkkaan ja heittää puhelimen ja koneen mettään.

Hahajep oon vähä huonolla tuulella, toivottavasti postaus ei kärsiny, kiitos annuli blogissa http://over-the-skyline.blogspot.fi/ ku sait mut miettii tämmösii vähä syvällisempii ! 


Kysymykset haastetuille !
1. Mitä muuttaisit maailmassa jos saisit päättää ?
2. Suurin unelmasi ?
3. Oletko tällä hetkellä onnellinen ?
4. Paras elokuva/ kirja /tv-ohjelma jonka olet ikinä katsonut tai lukenut ?
5. Haluaisitko muuttaa jotain menneisyydessä, jos niin mitä ?
6. Ketä ihmistä ikävöit juuri nyt ?
7. Paras paikka jossa olet käynyt ?
8. Viisi asiaa joista pidät ?
9. Mitä haluaisit tehdä juuri nyt ?
10. Elämäsi tärkeimmät asiat ?
11. Miksi teit tämän haasteen ?


Haastan:

sori en keksi enempää :/ 

Mut tämmöstä tänään, huomenna tulee normipostausta !
ps muistakaa äänestää kyselyssä että tiiän vähä missä mennään !(:

♥: Henna


2 kommenttia:

  1. hääh oon aina luullu et se salla(?) on sun hyvä ystävä vai etteks te oo enää väleis vai mitä on tapahtunu ?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ootko sale ? ;D nomut ei vaa siis en mä tiiä ku oltii jossai vaiheessa tosi läheisii mut sit se alko tavallaa etääntyy ja lopulta mulle tuli sellane fiilis et se olin aina mä joka soitteli ja koitti ottaa yhteyttä ja alko lopulta vitutttaa ku se olin aina mä joka kyseli kuulumisia. sit sovittiin asiat ennen ku muutin mut sen jälkeen ei ookkaa salesta kuulunu mitää etjaa. en sitten tiiö

      Poista