10/11/2013

VAATETARINAT PART. 3


paita | ginatricot huivi | seppälä
tästä paidasta on tulllu tänä syksynä mulle yks lemppareista !!

paita | hm
olin salen kans kahestaan oulunreissulla ja iskin silmäni shoppailureissulla tähän, lopulta pitkän tuskailun jälkeen ostettiin kumpiki tämmöset 8) enkä oo katunu, en jaksa ees muistella kuin monesti tääon ollu päällä !


toppi | hm neuleet ja bolero ties mistä
rakastan tätä paitaa sydäämmmeeni pohjasta ja seon huomattu tässä paarin vuoden aikana. tää paita on mun rakas, se ei petä koskaan ! (paaitsi etten jaksa koskaa silittää sitä....o.o)

paita | Lindex kaulakoru | lontoosta (primark?) korvikset | glitter
tää paita lentää kyllävarmaa just nyt roskiin koska se vähä kärsi tossa  yks päivä... ikävä tulee :'( 

paita | veromoda/highwaysta kaulakoruja käsikoru | lontoosta
edelleenkin, ei mun päällä nää muita ku kultasia koruja tänä syksynä, eeheei ! nää mitä tässä postauksessa näkyy on vakiot joita käytän joka viikko. en suostu luopumaan. tääki paita kulkenu pidemmän aikaa mukana matkassa !

farkkuliivi & koru | primark
tää oli ihan korvaamaton viimekesänä, tässäki vaan silitysongelma... 
en oo nyt käyttäny pitkään aikaan tätä mutta itseasiassa huomenna (tää postaus ajastettu, eli torstaina) löytyy tää mun päältä koska löysin sopivan yhdistelmän etten jäädy (;

.
t-paita ? enmuista huivi | seppälä koru | lontoosta
tää paita on tänä syksynä ostettu, oon tykänny tosi paljo! semmone tosi rennon tuntonen päällä ja oikeestaa mitkä vaa farkut/korut/huivit käy tän kaa, pelastaa kiireaamut :p


kaikki tässä | lontoostaa x)
Lontoo vaatteita löytyy paljo... taino, sieltä ostettuja on vaan tullu käytettyy eniten. tätä paitaa käytin kesällä tosi paljo mutta nyt on jääny, en tykkää pitää talvella näin ohuita vaatteita ku jäädyn... tykkään silti !!

♥: Henna

**postaus ajastettu, olen reissun päällä (;

1 kommentti:

  1. mää haastoin siut ;) http://over-the-skyline.blogspot.fi/2013/10/haaste.html

    VastaaPoista