5/29/2014

PAETAAN POSTIKORTTIMAISEMIIN


ai, mitä mä aion tehä kesäl? missä oon 12.7? millo oon kuusamos, millon oulus, millon kuopios, lahes, pielavedel, taivalkoskel ja hesassa? aionko käydä muualla reissussa? onko kesätöitä? unelmaloma? ketä aion nähä? tuunko käymään? käynhän sukulaisten luona? mitä teen juhannuksena? mitä odotan kesältä?

hahah, nää on nii yleisiä kysymyksiä ihan joka paikassa että voisin tänne vähä avata :'D

mitä aion tehdä? 
-olla kuopion lisäksi kuusamossa ja oulussa, vierailla taivalkoskella, pielavedellä ja lahdessa ja jos saan rahaa kasaan ni sit hesassa ois kiva käydä(:

millon oon missäki paikassa?
-en oo hirveesti suunnitellu mun aikatauluja ku yleensä ne aina kuitenki muuttuu :'D mut ekan viikon ainaki oon kuopios ja todnäk toisenki, mulle tulee ihania vieraitasit jos kesäkuun lopulla meen eka ouluun ja sit kuusamoon ja jossain vaihees heinäkuuta tuun kuopioon(: ja elokuun alussa siskon rippijuhlat kuusamossa

aionko käydä muualla reissussa?
-ulkomailla en aio käydä

onko kesätöitä?
-eii oo :'( ehkämahdollisestijospystyn, saatan mennä poimii mansikoita

ketä aion nähä?
-KAIKKIA ketkä on samas kaupungis samaan aikaan. soitelkaa ja viestitelkää ihmiset.

mitä teen juhannuksena?
-ei yhhtään mitään ideaa, pitää kattoo :)

mitä odotan kesältä?
-odotan kavereita, perhettä, reissuja, lämpöä, uimista, ruskettumista, aurinkoo, viileitä kesäöitä ja kuumia kesäpäivii, kaikkia ihan kreisejä päähänpistoja, ehkä vähä mökkeilyäki, doraa, sukulaisia ja kaikkea kivvaaa. vähän kaikkea samaa ku viimekesältäki, ja hieman enemmänki;) 


summer 2014 here we come !
♥: Henna

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti